De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan voor een service verlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om uw beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te bezorgen en nemen alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
5/7/2025
5
prima, snel een datum gekregen. snelle service (een halve dag), en een telefoontje gekregen toen voertuig klaar was;
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
Zeer vriendelijk ontvangen. Alles is verlopen volgens afspraak. Bedankt voor de goede servies
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
4
Goede ontvangst en goed voortgeholpen.
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
10/6/2025
5
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
9/6/2025
4
Ik had specifiek gevraagd voor de ruitesproeiervloeistof niet bij te vullen. Toen ik de factuur thuis kreeg stond het wel op de factuur. Het was duidelijk vermeld op de werkbon maar helaas wordt blijkbaar niet gelezen
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
5/6/2025
5
Naar aanleiding van het eerste telefoongesprek ivm de problemen aan de auto, had die persoon reeds de nodige bestellingen gedaan, zodat alle stukken reeds aanwezig waren wanneer ik met de wagen binnen kwam. Zo was het defect heel snel hersteld en kon ik bijna onmiddellijk terug aan de slag met mijn wagen. Snelle opvolging en goed hersteld: top service.
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
4
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
5
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
13/5/2025
5
Snel goede service ondanks ik geen afspraak had. Probleem onmiddellijk opgelost.
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
12/5/2025
3
Over het algemeen tevreden ( ben ook zelfstandige geweest) maar onder druk van hogerhand véél meer gedaan dan nodig en gevraagd is. Ging over olie verversen , oliefilter en brandstoffilter vervangen. Had amper 5500 km na vorige onderhoud gedaan !!!!!!!!!!! DUS zeker de helft teveel betaald !!!!!!!!!!!
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
12/5/2025
5
nous avons fait mettre de nouvelles bavettes à notre véhicule travail bien fait , pas de problèmes.
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
24/3/2025
4
Ik geef nooit 5 sterren omdat het nooit perfect isen beter kan. Dus daarom 4sterren.
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
zoals reeds xxx jaar xxx voertuigen en ongeveer xxxkm alles SUPER geregeld super personeel gedienstig en behulpzaam
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2025
5
Zeer klantgericht, bij xxx wordt je met respect behandeld. Zeer oplossingsgericht. xxx is één vd redenen dat wij voor mercedes kiezen.
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
8/3/2025
1
onze ziekenwagen is in de garage geweest voor een olielek na betalen van de rekening blijkt het olielek nog steeds te bestaan ziekenwagen terug binnen voor olielek met opnieuw een rekening als de vraag gesteld wordt of dit kan? volgens mij is er ook een garantie op de eerste herstelling komt er geen antwoord
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Vriendelijk personeel, goede info gekregen.
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
4
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
Zeer behulpzaam bij het oplossen van de problemen die niet opgelost werden bij xxx
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
1
Wij zijn niet tevreden,omdat jullie het probeem niet konden oplossen. Bij gevolg heeft een garage in onze buurt het wel opgelost.
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
1
Onze xxx is een nieuwe wagen met eerste inschrijving xxx en hij had stroom verlies waar de accu na een week stilstaan leeg was. jullie zetten er een nieuwe accu in en dan is het probleem opgelost. Na 1 week had ik maar opnieuw een afspraak gemaakt in xxx omdat het nog altijd niet opgelost was. Dan durven jullie ook nog een factuur van xxx€ sturen terwijl deze onder garantie valt. Ondertussen is hem ook al 2 keer in xxx geweest en zijn ze conclusie gekomen dat ze waren vergeten een extra accu te plaatsen voor de laadbrug. Wij kochten deze bakwagen kant en klaar. Dan verwachten we ook vertrouwen van mercedes!
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
5
vriendelijk en snel verder geholpen
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
1
We hadden gevraagd om het oliepeil te checken, dit is niet gebeurd, we hebben al zelf olie moeten bijvullen ondertussen, heel jammer.
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens
16/2/2025
5
Klantenservice was (na eerder mindere ervaring) top, doe zo verder!
Claes en Zonen Tongeren
Customer Service
Bedrijfswagens
16/2/2025
4
De service was 9 op 10 Ben tevrede ****
Claes en Zonen Tienen
Customer Service
Bedrijfswagens